• Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi Konulu Semineri Gerçekleştirdik
  • Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi Konulu Semineri Gerçekleştirdik
  • Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi Konulu Semineri Gerçekleştirdik
  • Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi Konulu Semineri Gerçekleştirdik
  • Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi Konulu Semineri Gerçekleştirdik
  • Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi Konulu Semineri Gerçekleştirdik
  • Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi Konulu Semineri Gerçekleştirdik

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi Konulu Semineri Gerçekleştirdik

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi Konulu Semineri Gerçekleştirdik
Kadın Girişimciler Kurulumuzunçalışmalarıyla düzenlenen “ Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi’’ konulu seminer dün Odamız’da gerçekleşti. Seminere katılım oldukça yüksekti.

Açılış Konuşmasını Kadın Girişimciler Kurulu Başkanımız Kıymet Aydın yaptı. Aydın konuşmasında; ‘’ Üyelerimizin gelişimine katkı sağlamak ve ilçemizden elektronik ticaret alanında yeni girişimciler çıkarmak için önemli bir fırsat olduğunu düşündüğümüz seminerimizde, facebook, twitter, instagram gibi sosyal medya araçlarını kullanarak satış yapmanın tekniklerini, püf noktalarını bunun yanında firmalarımızı sosyal medya üzerinden nasıl daha profesyonel tanıtabileceğimizin yollarını öğreneceğiz. 

Ayrıca bilişim sektöründeki gelişmelerin ve internetten satışların bu denli artış gösterdiği bu günlerde bu durumun odamızda değerlendiriliyor olmasını üyelerimiz açısından önemli bir fırsat olarak görüyoruz. Seminerimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı hepinize çok teşekkür ediyorum’’ dedi.

 

Açılış konuşmasının ardından seminerin konuşmacısı Kurumsal İletişim ve Dijital Pazarlama uzmanı, aynı zamanda Sosyal Medya Danışmanı olan Mustafa Sönmezay söz alarak seminere başlandı.  Sözmezay;,

 E-ticarete nasıl adım atılır? Dijital Dönüşümün Aşamaları nelerdir?, E-ticarette Kargo? Markaların sosyal medya iletişimi nasıl olmalı?, Sosyal medya iletişiminin markalara faydası, facebook-instegram ve e-ticaret ilişkisi gibi konu başlıklarının yanında e-ticaretin başladığı günden bu güne kadar nasıl değiştiğini ve nereye gitmekte olduğunu dinleyicilere aktardı.

Günümüz Ticaretinde Sosyal Medyanın Önemi Gittikçe Artıyor.

Mustafa Sönmezay; ‘’Her yıl dünyadaki e-ticaret pazarı ciddi bir büyüme göstermektedir. Ülkemizde bu pazar, her yıl yüzde 35-40 civarında büyüme gösteriyor. Verilere göre 2015 yılında yaklaşık 14 Milyon kişi, online mal ve hizmet alışverişi yapmıştır. Önümüzdeki bir iki yıl içerisinde bu oranının daha da artacağını ve e-ticaret kullanmayan firma kalmayacağını öngörüyorum.

Elektronik Ticaret, Firmaların markalaşması ya da var olan marka değerini arttırması gibi artı değerler yaratabiliyor. Ama bunu yaparken tüketiciye hitap edebilmek, doğru iletişimi kurabilmek çok önemli’’dedi.

Seminerde ayrıca Elektronik ticaret sayesinde, artık, sadece dakikalar içinde onlarca ürünün satabildiği, müşterilerin mağaza mağaza dolaşmadan, alacakları ürün için gerekli bütün araştırmayı ve karşılaştırmayı yapabildiği. Mağazalarda bulunamayan birçok ürünün e-ticaret sitelerinde bulabildiği, tek tıkla tüm ürünlere ulaşılabildiği vurgulandı.

Seminerin son bölümünde Mustafa Sönmezay katılımcıların sorularını yanıtladı.

 

Kadın Girişimciler Kurulumuzunçalışmalarıyla düzenlenen “ Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Ticarete Etkisi’’ konulu seminer dün Odamız’da gerçekleşti. Seminere katılım oldukça yüksekti.

Açılış Konuşmasını Kadın Girişimciler Kurulu Başkanımız Kıymet Aydın yaptı. Aydın konuşmasında; ‘’ Üyelerimizin gelişimine katkı sağlamak ve ilçemizden elektronik ticaret alanında yeni girişimciler çıkarmak için önemli bir fırsat olduğunu düşündüğümüz seminerimizde, facebook, twitter, instagram gibi sosyal medya araçlarını kullanarak satış yapmanın tekniklerini, püf noktalarını bunun yanında firmalarımızı sosyal medya üzerinden nasıl daha profesyonel tanıtabileceğimizin yollarını öğreneceğiz. 

Ayrıca bilişim sektöründeki gelişmelerin ve internetten satışların bu denli artış gösterdiği bu günlerde bu durumun odamızda değerlendiriliyor olmasını üyelerimiz açısından önemli bir fırsat olarak görüyoruz. Seminerimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı hepinize çok teşekkür ediyorum’’ dedi.

 

Açılış konuşmasının ardından seminerin konuşmacısı Kurumsal İletişim ve Dijital Pazarlama uzmanı, aynı zamanda Sosyal Medya Danışmanı olan Mustafa Sönmezay söz alarak seminere başlandı.  Sözmezay;,

 E-ticarete nasıl adım atılır? Dijital Dönüşümün Aşamaları nelerdir?, E-ticarette Kargo? Markaların sosyal medya iletişimi nasıl olmalı?, Sosyal medya iletişiminin markalara faydası, facebook-instegram ve e-ticaret ilişkisi gibi konu başlıklarının yanında e-ticaretin başladığı günden bu güne kadar nasıl değiştiğini ve nereye gitmekte olduğunu dinleyicilere aktardı.

Günümüz Ticaretinde Sosyal Medyanın Önemi Gittikçe Artıyor.

Mustafa Sönmezay; ‘’Her yıl dünyadaki e-ticaret pazarı ciddi bir büyüme göstermektedir. Ülkemizde bu pazar, her yıl yüzde 35-40 civarında büyüme gösteriyor. Verilere göre 2015 yılında yaklaşık 14 Milyon kişi, online mal ve hizmet alışverişi yapmıştır. Önümüzdeki bir iki yıl içerisinde bu oranının daha da artacağını ve e-ticaret kullanmayan firma kalmayacağını öngörüyorum.

Elektronik Ticaret, Firmaların markalaşması ya da var olan marka değerini arttırması gibi artı değerler yaratabiliyor. Ama bunu yaparken tüketiciye hitap edebilmek, doğru iletişimi kurabilmek çok önemli’’dedi.

Seminerde ayrıca Elektronik ticaret sayesinde, artık, sadece dakikalar içinde onlarca ürünün satabildiği, müşterilerin mağaza mağaza dolaşmadan, alacakları ürün için gerekli bütün araştırmayı ve karşılaştırmayı yapabildiği. Mağazalarda bulunamayan birçok ürünün e-ticaret sitelerinde bulabildiği, tek tıkla tüm ürünlere ulaşılabildiği vurgulandı.

Seminerin son bölümünde Mustafa Sönmezay katılımcıların sorularını yanıtladı.
 

HIZLI ARAMA

HIZLI LİNKLER

Başkan' ın Mesajı

Üye Memnuniyet Anketi

Arabulunuza Danışın

ÜYE GİRİŞİ

KOSGEB

ETKİNLİK TAKVİMİ

«

»

P.Tesi
Salı
Çrş
Perş
Cuma
Cmt
Pzr