• 14. Bayim Olur Musun Fuarını Ziyaret Ettik
  • 14. Bayim Olur Musun Fuarını Ziyaret Ettik
  • 14. Bayim Olur Musun Fuarını Ziyaret Ettik

14. Bayim Olur Musun Fuarını Ziyaret Ettik

Türkiye’de küçük de olsa bir sermayesi bulunan ancak hangi alana yatırım yapacağına karar veremeyen girişimci adaylarının “fırsat kapısı” olarak gördüğü ’Bayim Olur musun? Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı’nın bu yıl 14.sü 13 – 16 Ekim 2016 tarihleri arasında İstanbul CNR Fuar Merkezi’nde gerçekleştirildi.

22 bin metrekare alanda, 400'e yakın yerli yabancı markanın katılımıyla gerçekleştirilen fuarın açılışına Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, AB eski Bakanı Egemen Bağış, Türkiye İhracatçılar Birliği Başkanı (TİM) Mehmet Büyükekşi, İstanbul Sanayi Odası Başkanı Erdal Bahçıvan, UFRAD Franchising Derneği Genel Başkanı Dr. Mustafa Aydın ve çok sayıda firma yetkilisi katıldı. Protokol konuşmaları ile başlayan törende marka oluşturmanın önemine ve Türkiye’de yapılan çalışmalara dikkat çekildi.

Ticari yaşamlarında yeni oluşumlar sağlamak isteyen oda üyelerimiz ve KOSGEB girişimcilik eğitimini tamamlamış olan Orhangazi’ li girişimciler ile Bayim Olur Musun Fuarına ziyaret gerçekleştirdik. 16 Ekim Pazar günü sabah 09:00’da Orhangazi Terminalinden ücretsiz olarak kaldırdığımız otobüsle ziyaret edilen fuarda,  markalarını bayilik sistemi ile geliştirmek isteyen ulusal firmaların yanı sıra Türkiye pazarına yatırım yapmak üzere incelemek için gelen bayilik dernekleri ve bayilik vermek isteyen uluslararası 350 firma bir araya geldi.

 

14. Bayim olur musun fuarında bu yıl en çok kahve, steakhouse, çiğ köfte sektörlerine artan yatırımlar dikkat çekti. Gıda, emlak, takı-aksesuar, cafe, restoran, tekstil, kozmetik, kuru temizleme, araç temizlik, teknoloji marketler, bebek ürünleri, hizmet vb. sektörlerden markaların yer aldığı, 14. Bayim olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, Türkiye’nin uluslararası platformda tanıtılmasına katkı sağlarken, fuarda yeni marka ve zincirlerin lisans anlaşmaları yapmasına, yeni markaların Türkiye pazarına girmesine ve Türk zincirlerinin yurtdışına açılmasına ön ayak oldu.

Odamızın sağladığı imkanlarla gerçekleştirilen fuar ziyaretinde katılım oldukça fazlaydı. Ziyaretçiler, markalarla birebir görüşme imkanı yakalamalarının yanında, gelişmekte olan teknolojileri  ve ticari trendleri takip etme imkanını da yakalamış oldular.